Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia wynosi zazwyczaj 24 godziny. Pełna realizacja zamówienia, od momentu jego złożenia aż do dostarczenia produktu klientowi, trwa zwykle 2 dni robocze, w zależności także od tego, o której godzinie zostało złożone zamówienie - zamówienia złożone do godziny 11:00 wysyłamy jeszcze tego samego dnia, co oznacza, że nazajutrz powinno znaleźć się w miejscu docelowym. Czas dostawy jest też zależny od wyboru opcji dostawy. Oferujemy szeroki wachlarz możliwości w tej kwesti - usługi kurierskie czy odbioru w punkcie, a każdy przewoźnik ma inny czas realizacji.
Jak mogę śledzić drogę przesyłki?
Kiedy przesyłka zostanie zapakowana i odebrana przez Kuriera, możesz sprawdzić w dowolnym momencie w jakim miejscu się znajduje. W tym celu wklej numer listu przewozowego, jaki powinieneś otrzymać w mailu informującym o wysłaniu zamówienia, na stronie Firmy Kurierskiej, którą wybrałeś podczas składania zamówienia.
Co zrobić jeżeli przesyłka nie dotarła?
Jeżeli przesyłka nie została doręczona w wyznaczonym terminie, skontaktuj się z nami poprzez e-mail: kontakt@fidesto.pl. Postaramy się pomóc jak najszybciej wyjaśnić tę sytuację. Wcześniej, warto skontaktować się z firmą kurierską która doręcza paczkę, ponieważ być może zamówienie jest już w drodze.
Produkt jest niedostępny, co to oznacza?
Oznacza to, że produkt został wyprzedany i uzupełniamy stany magazynowe. Możesz zaznaczyć opcję "poinformuj mnie, kiedy produkt będzie znów dostępny", wtedy dostaniesz powiadomienie, kiedy tak się stanie lub zapytać nas, jak wygląda sytuacja z produktem poprzez czat lub e-mail kontakt@radoslawchmura.pl
Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Rekomendujemy opłacenie zamówienia szybkim przelewem online (shoper płatności, BLIK, kartą płatniczą, aplle pay, google pay), dzięki czemu jest ono przetwarzane na magazynie bez opóźnień. Możesz zapłacić też klasycznym przelewem bankowym (oczekiwanie na księgowanie do 3 dni roboczych, dopiero po zaksięgowaniu rozpoczniemy realizację zamówienia) lub wybrać płatność za pobraniem u kuriera (zapłata przy odbiorze paczki).
Gdzie otrzymam potwierdzenie zakupu?
Wyślemy je na twoją pocztę e-mail.
Jak wygląda polityka zwrotów?
Masz 14 dni na zwrot od daty zakupu, nie musisz podawać przyczyny zwrotu. Należy poinformować nas o odstąpieniu od umowy, wypełnić formularz zwrotu, dołączyć go do paczki i wysłać wraz z towarem na adres firmy. Po otrzymaniu paczki zwrócimy pieniądze w terminie 14 dni od jej otrzymania, pod warunkiem że przedmiot nie nosi śladów użytkowania i jest oryginalnie zapakowany. Zwrócone środki, zgodnie z ustawą, obejmują koszt zakupu produktu i koszty wysyłki do klienta (cena najtańszej oferowanej przez sklep wysyłki). Ewentualny koszt wysyłki zwrotnej do sprzedawcy ponosi klient.
Nie odebrałem/am paczki, kiedy był kurier, co teraz?
Jeśli nie było Cię w domu, kurier znów spróbuję doręczyć paczkę jeszcze raz w najbliższych dniach roboczych, pod ten sam adres i powinien kontaktować się telefonicznie. Gdyby jednak nadal występowały problemy z doręczeniem paczki, skontaktuj się z nami, na pewno pomożemy i znajdziemy rozwiązanie.
Mam kupon rabatowy. Jak go wykorzystać?
Gdy dodasz interesujące Cię pozycje do koszyka oraz przejdziesz do podsumowania zamówienia, zaznacz "Mam kupon rabatowy" a następnie wprowadź kod w nowe pole, które się pojawi i przejdź do realizacji koszyka.
Czy moje dane osobowe są bezpieczne?
Nie musisz martwić się o bezpieczeństwo swoich danych osobowych, które podajesz na naszej stronie. Jesteśmy prawnie zobowiązani do wykorzystywania i przechowywania danych klientów w odpowiedni sposób. Twoje dane są wykorzystywane przez nas jedynie do realizacji zamówień oraz (pod warunkiem, że wyrazisz na to zgodę), do informowania Cię o nowościach i zmianach w naszej ofercie. Więcej informacji o ochronie danych osobowych znajdziesz w regulaminie i polityce prywatności.
Co muszę zrobić, żeby otrzymać fakturę do swojego zamówienia?
Podaj w zamówieniu dane do faktury, koniecznie uwzględniając numer NIP (niezależnie czy jest to firma polska czy zagraniczna). Wszystkie pozostałe zamówienia czyli te, w których nie ma podanego NIPu mają z automatu wystawiane paragony fiskalne. Niestety nasz system nie pozwala na wystawianie faktur bez podanego NIPu.